C L O U D ;

ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Design and menjadi. !
• Sunday 7 July 2013 •
raya belum tiba, puasa belum menjelma tapi aku dah ada baju raya. haaa.. asalnya aku and family nak tempah, so beli la kain awal-awal.. and tetibe terdetik hati mak aku nak buat baju untuk aku ikut design ini..

tapi mak aku ubah sikit, dapat la macam ni.. ^^


then ada lagi baju.., ini dia..


yang dekat bawah ni pulak, adalah tema colour tahun ni family aku buat...


dan ini pula jubah yang aku aku ubah sikit.. cantik kan... kain dia pun sedap.. suka sangat aku.. rasa macam sejuk je.. dah lama dah aku tak pakai kain jenis ni. hahahhaa..

so.. nantikan pemakaian aku pada hari raya nanti.. aku malas nak pakai , tunjuk dekat korang, nanti ada yang tangkap cintan dengan aku. hahahaha... nak tahu macam mana rupa aku nanti.., TUNGGUUU...




0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca.



PASTFUTURE
Crazy Fan;


My friends call me Nasya. Currently I'm a part time blogger. I love watching chinese drama (recommended only). I'm simple person with complicated mind. This is my place to talk about my studies, my favourite moments and my lifestyle.

XOXO Nasya Farhana.

OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;

  • Bayi sebesar 2cm hidup. Masyaallah
  • Esok nak Latihan Industri
  • Set katil baru
  • Misteri kerajaan iblis di BERMUDA
  • kisah jin yang memeluk islam.
  • makhluk sebelum jin dan manusia
  • Kenapa Runningman disukai ramai
  • Freebies Assalamualaikum post
  • Runningman
  • Pedang Sultan Salahuddin Al-Ayubi

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome