C L O U D ;

ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Set katil baru
• Saturday 15 June 2013 •
korang suka tak kalau dapat set perabot macam ni?

atau macam ni.

paling best, macam ni

tapi walaupun bilik aku tak cat lagi.. aku nak kata, yang aku dah dapat set tidur baru. hehehehe..

dari set ini.., yang aku jumpa, aku letakkan di bilik aku..


okay ignorekan beg and baju yang berlambak tu. hahaha..


ruang ni agak kosong. mungkin nanti aku akan tacap atau tambah dengan apa-apa design.. ^^


banyak gambar yang korang tengok tu, mak aku yang buat.. bukan lukisan, tapi jahitan taw.. 






0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca.



PASTFUTURE
Crazy Fan;


My friends call me Nasya. Currently I'm a part time blogger. I love watching chinese drama (recommended only). I'm simple person with complicated mind. This is my place to talk about my studies, my favourite moments and my lifestyle.

XOXO Nasya Farhana.

OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;

  • Misteri kerajaan iblis di BERMUDA
  • kisah jin yang memeluk islam.
  • makhluk sebelum jin dan manusia
  • Kenapa Runningman disukai ramai
  • Freebies Assalamualaikum post
  • Runningman
  • Pedang Sultan Salahuddin Al-Ayubi
  • Bahana Pink
  • Re-edit
  • Cara untuk tukar theme file dekstop

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome