C L O U D ;

ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Minggu Haluan Siswa UM 2015/2016
• Saturday 5 September 2015 •
Ya allah, dah berhabuk dah blig ni kan? Hahaha.. Apa nak buat, aku busy je memanjang kan.. Sampaikan nak keluar dengan member oun takde masa. Sorry taw geng and thank you sebab memahami aku. Hahahaha.. So hari ini aku nak share berita baik dengan korang ni. Khas untuk followers blog aku. Alhamdulillah. Bermula dari 4 September lepas, aku dengan rasminya telah menjadi student Sarjana Muda Sains Bioinformatik di Universiti Malaya 2015/2016. Kira 4 September tu last day orientasi aku kat UM. Jujur aku cakap, semasa mula mula aku dapat tawaran ke UM ni memang aku ada rasa happy sebab memang niat aku dari diploma lagi , aku nak masuk sini. Tapi at the same time aku rasa sedih jugak sebab aku terpisah dengan kawan-kawan aku yang lain. [sad face]. Tapi setiap orang ada lain rezeki dan mungkin tuhan dah aturkan yang terbaik buat aku. 
Sepanjang minggu haluan siswa (MHS) , aku dapat group yang happening, sporting and at the same time boleh terima diri aku ( aku ni hyperactive sikit). Hahaha.. Aku rasa aku la paling bersemangat dalam group 10 tu. Sampaikan aku sorak sampi hilang suara la . Tak percaya? Korang pernah dengar tak suara laki yang berpakaian perempuan bila dia kata, "Hye bang"?? Macam tu la suara aku sekarang. Hahahaha.. Okay sure korang tak caya kan? Ikut korang la, ada aku kesah? Untuk post yang ini, aku nak masukkan semua gambar gambar yang aku rasa sweet sangat. Hahahahha... Korang tengok la dulu okay.? Kalau nak tengok video, boleh tengok di instagram aku , i_am_nasyaa. Jangan risau, aku tak buat private, so kalau korang tak nak follow aku pun takpe. padahal dalam hati, follow la aku] hahahaha... Kalau ada yang tanya, kos bioinformatik ni pasal apa., nanti next post aku bagitahu okay? Meyh scroll ke bawah untuk jamuan gambar gambar sekitar Minggu Haluan Siswa 2015/2016. 
Ini lah dia guys, selmate aku sepanjang seminggu MHS tu. Semua baik2 dengan aku, dan korang takkan percaya masing-masing muda 3-5 tahun dari aku. hahahaha.. sebab time ni aku 23 tahun okay. hahahahaha... macam sebaya kan? *Sebab i memang nampak awet muda. hohoho...
Haa, gambar yang dekat bawah ni pulak adalah gambar masa Minggu Keluarga Bestari (MKB). Ini adalah benda wajib la korang join dekat setiap kolej sebab time ni la korang nak kenal siapa yang akan duduk sama kolej dengan korang for two semesters. Time ni, aku paling malas nak join benda2 yang ganas, dan sporty. So kita ambil la dancing ye. hahahahaha.. Tanpa aku sedar, aku la paling hyperactive aka function sangat *mata keatas, tangan dibahu. Sebab lepas aku join ni, aku di offer satu benda yang aku rasa wowww.. nak tahu apa? nantikan post seterusnya. ^^

Labels: , , ,



0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca.



PASTFUTURE
Crazy Fan;


My friends call me Nasya. Currently I'm a part time blogger. I love watching chinese drama (recommended only). I'm simple person with complicated mind. This is my place to talk about my studies, my favourite moments and my lifestyle.

XOXO Nasya Farhana.

OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;

  • Drama Review : Birth of Beauty
  • Diet Tips Kpop
  • SUPER DUPER TERIMA KASIH!!!
  • Majlis Ijab Kabul Fizo Omar & Owner Fareeda, Mawar
  • EXO & NU'EST
  • Keputusan Mini Giveaway Nasya Farhana and Friends
  • Mini Giveaway by Nasya Farhana and Friends
  • Review Dyranin Spray Rose
  • List Peserta Mini Giveaway Nasya Farhana and Friends
  • Review Significant Skin Care (SSC) dan Collagen Cr...

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome