C L O U D ;

ABOUT ENTRY LINKS FREEBIES
Persahabatan Terindah part 1
• Saturday 20 April 2013 •
"Hai , Assalamualaikum.. Nama diberi Fatin Nasyabillah Farhana Bt Ahmad, boleh panggil Nasya.. anak pertama dari 4 adik beradik. Menetap di pekan K. Tujuan saya masuk ke JPKK adalah..........." 

haa..... time ni adalah detik permulaan aku sebagai seorang ahli jawatankuasa JPKK.. Jujur aku katakan, aku bukan lah seorang yang pandai memimpin.. Namun tak salah kalau aku belajar menjadi seorang pemimpin agar kelak aku boleh memimpin keluarga aku. betul tak?? hehehehe... Time awal2 ni, aku tak de la rapat dengan kesemua senior-senior JPKK.. mereka pun, macam sombong jer dengan aku.. almaklumlah.., aku ni budak freshie lagi.. mana nak pandang.. -___-' 
Time aku jadi JPKK ni, aku still junior. baru sem 1. nak bikin hot je masuk JPKK... tu kata orang la kan.. aku pulak.., ADA AKU KESAH?? hahahahha... sebelum aku ceritakan kisah aku, korang tahu tak apa JPKK ni?? nanti aku cerita., sepatah apa pun korang tak paham.. kannnn?? hehe. untuk korang yang tak tahu apa tu jpkk, boleh klik sini.. butang ni haa... JPKK
Tengok je macam tak best, tapi once korang join, korang akan terasa mcam dalam satu family.. time aku masuk sem 1, memang muka semua junior ketat2 je time jumpe senior.. takut jugak.. kakak and senior mana nak pandang kami ni.., tegur pun jarang... melainkan kami yang tegur dulu. huhuhu.. tapi bila aku naik sem 2.., baru nampak belang dorang ni. ...haaa. satu- satu aku akan cerita.. 
Rupe-rupenye.., yang 'senior' aku ni, sebaya je dengan aku.. cehh.. hampehh..-__-'' dorang rupenye lagi giler dari aku.. hahahahha... ada la kakak.., tapi tak ramai mana.. ada senior yang baru balik LI ( latihan praktikal).. otak gila-gila..  nak tahu cerita selanjutnya. tunggu...
Pening kepala jugak la aku ni.. okay.. 

dari kanan tim ( baju kelabu), nad , yaya, alia aka along, kak mas, kak gya, 
dari kiri kak fain(baju purple) and aku..
ini baru separuh.. ada lagi.. 

haa.. ni baru yang separuh punya. ada lagi kakak2 and abang2 time aku sem 1. banyak sangat.. nanti aku upload.. sikit-sikit aku ceritakan kisah aku.. okay?? 
sekarang, aku nak tidur.. penat sangat.. sebelum tu, aku nak korang enjoy dengan video ni.. 
Video jerr



assalamualaikum..

Labels: , , ,



0 Comments:

Post a Comment

Thank you sebab baca.



PASTFUTURE
Crazy Fan;


My friends call me Nasya. Currently I'm a part time blogger. I love watching chinese drama (recommended only). I'm simple person with complicated mind. This is my place to talk about my studies, my favourite moments and my lifestyle.

XOXO Nasya Farhana.

OFFICIAL STICKER


BLOG ARCHIVE;

  • 1000 JIWA 1 HATI
  • Rindu Kalian.. :'(
  • WORDLESS SUNDAY
  • DOODLES BLOGGER FAMOUS
  • BILIK PALING CANTIK
  • KHAS UNTUK PESERTA CONTEST SOME TIPS FOR SOMETHING
  • Speacial GiVeAway By Aiman
  • Tips untuk tingkatkan kelajuan broadband.
  • Blog baru edit
  • Segmen :Mari Berhijab

  • Credits more;

    Edit :N.Afiqah
    Re-Edit :Nasya
    Basecode :Masterly_elmo
    Tutorial : Afiqah Wana Atiqah
    Pictures : We Heart It
    Best View : Google Chrome